GDPR gyakorlati alkalmazása marketing szakemberek számára

Időpontok:

2019. április 8-9.
2019. június 13-14.

Helyszín:

HRP Oktatóterem
1033 Budapest, Huszti út 34

Szervező

HRP Europe Kft.
Gill & Murry

Hirlevél küldés, facebook kommunikáció, rendezvény szervezés legálisan!

 

Tippek – trükkök marketingeseknek

A tréning célja a GDPR rendelet elvárásainak megfelelő adatkezelési folyamatok és megfelelő adatkezelési tájékoztató kialakítása a szervezet marketing tevékenységeire

Gyakorlatban bemutatjuk, közösen elemezzük, hogy a különböző kommunikációs marketing csatornák használatakor milyen GDPR-ral kapcsolatos feladatok és problémák merülhetnek fel az ÖN szervezetében.

Bemutatjuk az egyes területeken, hogyan kell a elvárásoknak megfelelő tájékoztatást, dokumentációt létrehozni, megoldani a felemerülő problémákat. Segítünk értelmezni a IT kérdéseit és javaslatokat teszünk az egyes eszközök használata esetén mit kérjen (mondjon) egy marketinges szakember az IT üzemeltetőtől.

 

Miért mi?

Elsősorban üzletemberek vagyunk, akik az üzlet hatékonyságával az értékesítéssel és a marketinggel foglalkoznak, de mellette beszélünk az informatika nyelvén és ismerjük a GDPR jogi vonatkozásait is.Ügyfeleink felkészítése során olyan tapasztalatra tettünk szert a GDPR napi alkalmazása területén mely segítségével üzletileg is hatékony, nem csak biztonsági megoldásokat tudunk megosztani a résztvevőkkel.

 

Kinek ajánljuk?


  • Azoknak, akik legálisan, de hatékonyan szeretnénk folytatni kereskedelmi és marketing kommunikációjukat a GDPR bevezetését követően
  • Akik technikai tippek-trükkök, gyakorlati példákra kíváncsiak a GDPR marketing vonatkozásával kapcsolatosan
  • Aki nem csak a „Nem szabad”, hanem a „Hogyan lehet” megoldásokra is nyitottak

Tematika

  • Weboldalon elhelyezendő kötelező GDPR elemek nyilatkozatok, hozzájárulási pipák, linkek
  • Az adatkezelési tájékoztató kötelező elemei
  • Adatkezelési tájékoztató létrehozása
  • Hírlevél küldés GDPR feladatai, hírlevél küldő rendszer használata
  • Meglévő adatbázis tisztításának, legalizálásának GDPR megfelelő lehetősége a gyakorlatban
  • Hozzájárulás és a jogos érdek kezelésének lehetőségei a marketingben
  • Facebook kommunikáció GDPR elvárásai a gyakorlatban
  • Rendezvényen történő adatgyűjtés, névjegykártya gyűjtéssel vagy táblagép segítségével

PROGRAMOK

GDPR alap információk

  • Érintettek jogai – GDPR elvárásai, elméleti ismeretek gyakorlatiasan
  • Tájékoztatási elvárások
    • Mikor? Kinek? Miről? Mit?

Gyakorlati megvalósítás

  • Weboldalon elhelyezendő kötelező elemek
    • ASZF, tájékoztató, linkek, jelölő négyzet elhelyezése, űrlapok 
    • Mi a különbség a szabályzat, a tájékoztató és a nyilatkozat között?
    • Miről kell igazolást tárolni?
  • Hírlevél kiküldés GDPR kompatibilis módon
    • Hírlevélre feliratkozóknak
    • Jogos érdek mentén azoknak aki megadták email címüket
    • Milyen kötelező információkat helyezzünk el a kiküldött hírlevélben?
    • Hírlevél küldő rendszerek használata – pl Mailchimp
  • Informatikai követelmények
    • Hol kell jelölő négyzetet elhelyezni?
    • Miről kell informatikai naplófájt tárolni (mi is az a LOG marketing nyelven)?
    • Meddig kell tárolni az naplófájlokat?
  • Profil alkotás
    • Automata döntéshozatal dokumentálása
    • Hatásvizsgálat gyakorlati példa – GYAKORLAT
    • Tájékoztatási kötelezettség
  • Rendezvény adatkezelése
    • Email cím kezelés, adatkezelési határidejének megállapítása
    • Fotó, videó felvétel kezelése, gyermek adatok kezelése
    • Email gyűjtés rendezvényen –  technikai megoldások
  • Ügyféladatbázis kezelése 
    • Régi adatbázis legalizálás – gyakorlati megoldás  – jogalap és adatkezelési cél meghatározásával
    • Adatbázis vásárlás és tájékozatás megoldásai
    • Adatbázis frissítése – buktatók, feladatok
    • Ügyfél adatbázis  átadás és átvétele – szerződéses kötelezettségek, adatfeldolgozó és adatkezelő feladatai és kötelezettségei
  • Adatkezelési tájékoztató létrehozása – GYAKORLAT
    • Kötelező elemek
    • Adatkezelési folyamatok
    • Kezelt adatok köre
    • kiegészítők pl: Google Analytics, hírlevél, Facebook, Weboldal monitoring, Felugró reklámok, Megbízható Bolt program, Google Adwords

A tréning végfelhasználói ára:
Nettó 39.000 Ft + ÁFA

Viszonteladói és csoportos kedvezményeinkről kérjük érdeklődjön az alábbi gombra kattintva:

Parkolás: FixDirect Kft. előtti murvás parkolóban díjmentesen

ÚJDONSÁG!

Akár Online is csatlakozhat ezen meghirdetett tanfolyamunkra!